niedziela, 25 listopada 2012

Wróżka i miłość


Widzisz, wróżka, czy wróż, są to ludzie, którzy pracują używając swojej intuicji. Mając wrodzony talent wnikają w inny wymiar, pracują w nim wszystkim swoimi zmysłami, efektem czego jest odpowiedź na konkretne pytanie.
Dlatego wróżka może zadziałać na zmysły osoby w której się zakochałaś, czy zakochałeś. Ta osoba może Cię poczuć, usłyszeć, zatęsknić za Tobą, możesz jej przyjść na myśl,  przyśnić się, itd.

Tak, czy inaczej, poczuje Twoją obecność. Kiedy wróżka zna rytuały, które przyciągają wybraną osobę, to na 98 procent masz pewność, że jest Twoja. Wiedza tajemna zna różne techniki. Niektórzy mówią, że w to nie wierzą, owszem, nie wierzą, bo nic na ten temat nie wiedzą i nie chcą się przyznać do swojej ignorancji.
Wiedza tajemna nie jest zapisywana, tylko przekazywana ustnie z pokolenia na pokolenie. Wszystkie książki, co się czyta w tych tematach, to jest masło maślane i powtarzają się.
Dlatego, jak Ci będzie ciężko na sercu, to idź do wróżki, która wie jak ulżyć Twojemu cierpieniu miłosnemu. Pozdrawiam wróżka-jasnowidz Arna

1 komentarz:

  1. Po porzuceniu przez dziewczynę nie wiedziałem kompletnie co mam ze sobą zrobić. Wszystko mi ją przypominało. Co chwile miałem ochotę do niej napisać. Najgorsze było to że nie byłem w stanie zaangażować się w żadną inną relację, bo cały czas ją kochałem. Będąc już na skraju załamania trafiłem na stronę http://urok-milosny.pl i zdecydowałem się na rytuał. Pomógł. Ukochana powróciła czyniąc mnie ponownie najszczęśliwszym człowiekiem na świecie.

    OdpowiedzUsuń